Gaziantep Kedi Kısırlaştırma

Gaziantep Kedi Kısırlaştırma

Gaziantep kedi kısırlaştırma hizmeti Gaziantep Panvet Veteriner Hekim Kliniği tarafından haftanın her günü saat 24’e kadar sunulmaktadır.

Cinsel olgunluk dönemine girmeleri ile birlikte minik kedilerimizin davranışlarında değişiklik gözlenir. Özellikle dişi kediler, normalden daha sık miyavlar ve mırıldar. Köpeklere göre daha az ilgi isteyen canlılar olan kediler bu dönemde sahibinden daha çok sevgi talep eder ve daha yakın olmak ister. Ayrıca sırtını kamburlaştırır ve kuyruğunu havaya kaldırır. Kedilerin cinsel olgunluk döneminde gün içinde idrar yapmak sıklıkları artar ve kimi zaman da iştahları kesilebilir.

Bu durum nihayetinde hayvan sahiplerinin karşısına bir problem olarak çıkar. Kısırlaştırılmayan dişi kedi, her yıl 3-4 kez kızgınlık dönemi yaşar. Evin içinde ya da dışında çiftleşebileceği bir kedi varsa çiftleşir. Ancak bu durum kedi popülasyonunun bilinçsiz ve aşırı artışına sebep olur. Bir kedi yılda ortalama 10-15 yavru doğurabilir. Bilindiği gibi bu kedilerin çok büyük bir kısmı sahiplenilmez ve hayatlarının tamamını sokak veya barınaklarda geçirmek zorunda kalır. Bu sorunları çözmenin tek yolu ise minik kedi dostunuzu kısırlaştırmanızdır.

Kedi Kısırlaştırma Faydaları

• Belirttiğimiz gibi sokaklarda ve hayvan barınaklarında çok fazla sahipsiz kedi var. Bunun en büyük nedeni ise bilinçsiz üreme. Kedilerin böyle bir bilinç geliştirmesi mümkün olmadığı için hayvan sahiplerinin bu konuda duyarlı olmaları gerekmektedir. Maalesef bu başı boş kediler günün sonunda travma, açlık, ezilme gibi çeşitli nedenlerle hayatını kaybeder.
  • Kediniz dişiyse kısırlaştırılması yumurtalık kanseri riskini ortadan kaldırır. Rahim kanseri riskini ise ciddi ölçüde azaltır. Erkek kedilerde ise testis kanseri riski ortadan kalkmış olur.
  • Kısırlaştırmak kedinizin davranışları ve duygu durumunu da stabil hale getirecektir. Çünkü yılda üç dört kez kızgınlık dönemi geçiren bir dişi kedi sürekli miyavlar ve evin dışına çıkmaya çalışır.
  • Kısırlaştırılmayan bir dişi kedi kızgınlık dönemine girdiğinde çiftleşmezse depresyon, iştahsızlık, ishal ve kusma gibi sorunlarla karşılaşabilir.
  • Kısırlaştırılmış kediler daha usludur ve daha kolay idare edilebilirler.
  • Dişi kediler kısırlaştırma operasyonundan yaklaşık 48 saat sonra kızgınlık belirtilerini kaybeder. Bu süre erkek kediler için 72 saate kadar çıkabilir.

Kısırlaştırma Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

• Operasyondan en az 12-16 saat önce beslenme kesilmelidir. (Su içilebilir)
  • Operasyondan sonraki ilk 12 saat su ve yemek verilmemelidir. Kedide kusma görülebilir.
  • Operasyondan sonra kedinizi kedi evinde kapalı tutmalısınız. Aksi takdirde kendini yaralayabilir. Çıkardığınızda da gözünüzün önünden ayırmamaya çalışın.

Gaziantep Kedi Kısırlaştırma Hizmeti – PanVet Klinik

Kliniğimiz tarafından haftanın her günü saat 24’e kadar kedi kısırlaştırma hizmeti verilmektedir. Muayene ve kedi kısırlaştırma fiyat bilgisi için kliniğimize ulaşabilirsiniz. Kedinizin sağlık durumu hakkında bilgi almak için ise veteriner hekimlerimiz Haydar Bey ve Sinem Hanım’a ulaşabilirsiniz. Veteriner hekimlerimizin telefon numaraları: 0537 344 82 03 – 0537 348 82 03

Adresimiz: PanVet Gaziantep Veteriner Kliniği, Şehirgösteren Mahallesi, Dr.Asım Güzelbey Caddesi No:35, Şehitkamil, Gaziantep

1. Sena Karahan
    Mart 5, 2022 at 1:31 am

Merhaba. Erkek kedi kısıtlaştırma fiyatı nedir?

• PanVet Veteriner Kliniği
      Mart 23, 2022 at 9:41 pm

Sena hanım merhaba. Uzman veteriner hekimlerimizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz. 7/24 hizmet vermekteyiz. Acil durumlarda da doğrudan telefonla iletişime geçebilirsiniz. Geçmiş olsun. Sağlıcakla… 0537 344 82 03 – 0537 348 82 03