gaziantep kedi veterineri

Gaziantep Kedi Veterineri PanVet

Gaziantep kedi veterineri PanVet. Yapılması gereken düzenli kontrolleri, aşılamaları, aniden ortaya çıkan hastalıkları ve yaralanmaları için kedimizi yılda en az bir kez veteriner hekim muayenesine götürmeliyiz.

Ancak yapılan çalışmalara göre, kedi sahibi olan bireylerin sadece %38’inin kedilerini düzenli olarak veterinere götürdüğü tespit edilmiştir. Nihayetinde bu alışkanlık minik dostlarımızın yaşam süresini azaltmaktadır.

Kedim İçin En İyi Veteriner Hekimi Nasıl Seçerim ?

Tavsiyemiz iyi bir araştırmayla iyi bir veteriner hekim seçmeniz ve mümkün olduğunca minik kedinizin kontrolleri için aynı veteriner ile görüşmeye devam etmenizdir. Böylece veterineriniz kedinizin sağlık geçmişini bilir, takip eder ve kolaylıkla önerilerde bulunabilir. Ayrıca başınız sıkıştığınızda ya da ne yapacağını bilmediğiniz bir durumla karşılaştığınızda da sürekli gittiğiniz veterinerinizi rahatlıkla arayabilirsiniz. Peki, veteriner hekim seçerken hangi faktörlere dikkat etmeliyiz:

• Evimize yakınlığı
  • Veteriner hekimin deneyimi
  • Teknolojik donanımlar
  • Kliniğin temiz ve bakımlı olması
  • Acil durumlarda ulaşılabilirliği

Gaziantep Kedi Veterineri – PanVet Klinik Kediler İçin Verilen Hizmetler

Kediler, köpeklerle birlikte en çok sahiplendiğimiz hayvanlardır. Düzenli sağlık kontrolleri yaptırıldığında cinslerine bağlı olarak ortalama 12-14 yıl bizlerle birlikte sağlıkla ve mutlulukla yaşayabilirler. Öyle ki ABD’de Creme Puff isimli bir kedinin tam 38 yıl yaşadığı ve 2005’de yaşamını yitirdiği bilinmektedir. Ancak sağlık bakımları ihmal edildiğinde yaşa süreleri dramatik bir şekilde düşmektedir. Salgın hastalıklar, araba çarpması, diğer kedilerle kavga etme gibi faktörler göz önünde bulundurulduğunda sokak kedilerinin yaşam süresi ev kendilerininkinin neredeyse üçte biridir.

Bizde PanVet Gaziantep Veteriner Kliniği olarak tam 24 yıldır british shorthair, american shorthair, ankara kedisi, fars kedisi, siyam kedisi gibi tüm kedi cinsleri ve onların sağlığı ile ilgilenmekteyiz. Minik küçük dostlarımızın her zaman yanındayız. Bunun için de pazarları dahil haftanın her günü saat 24’e kadar sağlık hizmeti sunmaya devam etmekteyiz. Peki, kedi dostlarımıza hangi sağlık hizmetlerini sunuyoruz.

• Detaylı fiziksel muayene
  • Aşılama ve aşı takibi
  • İlaç temini ve uygulaması
  • Laboratuvar hizmetleri
  • Görüntüleme teknolojileri
  • Bandaj uygulamaları
  • Cerrahi operasyon
  • Kısırlaştırma
  • Doğum
  • Yoğun Bakım

Kedi Hastalıkları Nelerdir?

Kedilerde en çok görülen hastalıklar şu şekildedir:

• Kedi Nezlesi: Bizim yaşadığımız nezleye benzer. Burun akıntısı, öksürük, ateş görülür. Veteriner hekim kontrolünde antibiyotik tedavisine başlanabilir.
  • İdrar Yolu Enfeksiyonu: Çiş kaçırma ve yaparken zorlama gibi belirtiler verebilir. İdrarda kan görülebilir. Zaman kaybetmeden veteriner hekime başvurulmalıdır.
  • Mide Hastalıkları: Kullanılan mama veya virüs kaynaklı olabilir. Kusma görülür. Mama değişimi yapmak veya ilaç başlamak gerekebilir.
  • Böbrek hastalıkları: Genel halsizlik, yorgunluk, sık idrar yapma, kusma gibi belirtiler verebilir. Veteriner tarafından yapılan test ve tetkikler sonucunda tanı konulur. Erken aşamada tespit edilip tedaviye başlanması gerekir.
  • Diyabet: Geceleri sık idrar yapma, sürekli su içme isteği, aşırı yorgunluk ve halsizlik gibi belirtiler görülebilir. Kan tahlili ve şeker ölçümü ile tanı konulur ve tedaviye başlanır. Kedilerde diyabet hastalığının artış gösterdiği bilinmektedir. Özellikle çok kilolu ve çok zayıf kedilerin düzenli veteriner kontrolüne götürülmeleri önerilir.

Veteriner Gaziantep İletişim

PanVet Gaziantep Veteriner Kliniği Adres: Şehirgösteren Mahallesi, Dr.Asım Güzelbey Caddesi No:35, Şehitkamil, Gaziantep

Acil durumlarda veteriner hekimlerimiz Haydar Bey ve Sinem Hanım’a ulaşabileceğiniz gaziantep veteriner numarası: 0537 344 82 03 ile 0537 348 82 03

1. Dilara Güney
    Haziran 20, 2021 at 7:37 pm

Gece geç saatte Haydar Bey’i aradım. Bana detaylı bilgi verdi ve kliniğe gelebileceğimi söyledi. Gece 11 gibi kedim Peter’i başarı ile tedavi etti. Ayrıca her soruma da yanıt verdi. Kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

• PanVet Veteriner Kliniği
      Haziran 29, 2021 at 7:39 pm

Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. Size ve abinize çok selamlar. Sağlıcakla…